eRecepce, automatická recepce
Jak zajistit hladký chod recepce, a přitom snížit náklady na její provoz? Máme pro vás ideální řešení - návštěvní, informační a platební systém eRecepce (automatická recepce). Díky inovativním technologiím a vyspělém softwaru jej dokážeme nakonfigurovat přesně dle vašich potřeb. Design rádi přizpůsobíme charakteru budovy a prostoru recepce.
Náš tým zkušených techniků vám zajistí kromě konfigurace také instalaci a servis zařízení.
Co všechno eRecepce umí?
V rámci návštěvního systému:
- Samoobslužné odbavování návštěv (jednotlivců i skupin)
- Možnost integrace do interního návštěvního systému zákazníka
- Předregistrace návštěv
- Čtečka dokladů, termická tiskárna
- Podpisový tablet
- Vydávání RFID karet nebo QR kódů
V rámci informačního systému:
- Informace pro návštěvníky
- Seznámení se s BOZP & PO
- Bezpečnostní dotazník
- Jednoduché proškolení
- Zobrazení plánu budovy, areálu, zasedacích místností, aj.
- Informace pro zaměstnance (benefity, stav zaměstnaneckého konta, aj.)
V rámci platebního systému:
- Možnost doplnění o funkci platebního automatu
- Přijímání hotovosti / platebních karet
- Platby – obědy, rezervace, čistírna, aj.
V případě nestandardního požadavku lze přímo z kiosku zavolat sdílenému dispečerovi, který se v náhledu on-line zobrazí na monitoru a zajistí vše potřebné.
Jaké výhody eRecepce přináší?
- Jedinečné řešení dle vašich preferencí
- Bezpečné, bezkontaktní a zrychlené odbavení
- Finanční úsporu
- Zajišťuje rychlou komunikaci a kvalitní první dojem
- Nepřetržitý provoz
Jaká je cena a možnosti financování?
- Cena je vždy určena dle rozsahu konfigurace systémů
- Nabízíme možnost zafinancování naší společností v rámci tzv. solution (bezpečnostního řešení)
Přečtěte si více o eRecepci v tiskové zprávě.
Máte zájem o eRecepci?
Navštivte náš nový Securitas Store a objednejte si službu online.