Skip to main content

eRecepce Securitas zjednoduší správu návštěv a sníží náklady

Published
24 listopadu 2020 13:30

Tisková zpráva ze dne 24. listopadu 2020

SECURITAS ČR představila samoobslužnou elektronickou recepci, jejímž úkolem je nahradit personál tam, kde jeho přítomnost není dlouhodobě efektivní. Tzv. eRecepce zvládne zajistit například hladký chod odbavení a předregistrace návštěv, vydávání karet RFID nebo jednoduchého proškolení.

„Naše eRecepce může pomoci tam, kde se firmy potýkají s nedostatkem zaměstnanců, vysokými náklady na provoz recepce nebo chtějí z důvodu protiepidemických opatření snížit riziko nákazy. Řešení spojuje návštěvní i informační systém, a zvládne tak široké spektrum úkolů,“ říká Jan Huml, technický ředitel SECURITAS ČR. Jednoduché minimalistické provedení eRecepce lze designem přizpůsobit charakteru budovy či konkrétní společnosti.

Základní dispozice eRecepce

·      27“ dotyková obrazovka v rozlišení FullHD

·      LED navigace na principu semaforu

·      Čtečka QR a 2D

·      Čtečka dokladů

·      Výdej karet RFID

·      GSM komunikace

Součástí kiosku jsou čtečka dokladů i podpisový tablet

K úlohám, které lze eRecepci svěřit, patří mimo jiné i čtení dokladů, evidence podpisů, tisk potvrzení či vydávání karet RFID a QR kódů. V rámci informačního systému pak zařízení zvládne seznámit návštěvníky s pravidly bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochranou (PO), a to včetně jednoduchého proškolení a bezpečnostního dotazníku. V případě potřeby lze integrovat také zobrazení plánu budovy a polohu jednotlivých kanceláří nebo zasedacích místností. Zaměstnanci pak ocení informace o aktuálních benefitech nebo stavu zaměstnaneckého konta.

Kiosek eRecepce lze uzpůsobit nejenom designem, ale i funkcemi dle požadavků zákazníka. Jeho hlavní výhodou je rychlé, samoobslužné, bezpečné a bezkontaktní odbavení osob, což s sebou nese finanční úsporu a spolehlivý nepřetržitý provoz ve dne v noci. „V případě, že má návštěvník požadavek nad rámec automatických funkcí eRecepce, může z kiosku zavolat sdílenému dispečerovi. Operátor se v takovém případě v živém náhledu zobrazí na monitoru a zajistí vše potřebné,“ doplňuje Jan Huml.

Konkrétní cena kiosku závisí na rozsahu konfigurace systémů. SECURITAS ČR nabízí též možnost financování kiosku v rámci tzv. Bezpečnostního řešení, které zahrnuje služby agentury i servis zařízení.

Máte dotazy nebo zájem o bezpečnostní služby? Napište nám nebo volejte na 724 681 697.

Litujeme, ale tento prohlížeč není podporován. Chcete-li využívat naše webové stránky, zkuste použít novější prohlížeč, jako je Chrome, Safari, Firefox nebo Edge.