Skip to main content

Jak funguje eVrátnice ve firmě?

28. 06. 2022

Vrátnice s recepcí jsou klíčovými body firmy, jimiž prochází nejen interní zaměstnanci, ale také řada dodavatelů, partnerů, potenciálních spolupracovníků a dalších návštěv. Každá organizace potřebuje mít pod kontrolou, kdo do jejího objektu přichází a zda je řádně proškolený pro činnosti, kterým se bude ve firmě věnovat. Právě pro tyto potřeby je ideální eVrátnice, která řadu aktivit automatizuje a umožňuje tak vrátným a recepčním efektivněji využívat pracovní dobu.

Elektronicky můžete hlídat téměř vše

Řešení od SECURITAS je modulární a umožňuje využívat až šesti prvků, které mohou fungovat samostatně nebo v uceleném systému. Jedná se o automatický průjezdový systém, který umožňuje načítat SPZ vozidel a porovnávat je se svou databází a definovanými pravidly pro vjezd do areálu, dále návštěvní systém elektronické evidence osob, chytré zařízení pro pořízení digitálního záznamu o kontrole vozidel i ovládání závor a turniketů, elektronické vstupní školení dodavatelů a návštěv, elektronické klíčové hospodářství a kiosek eRecepce pro bezobslužné odbavení návštěv.

Podívejte se na instalaci eVrátnice ve společnosti STROS – Sedlčanské strojírny a.s.

Návštěva se odbaví sama

Samotná eRecepce umožňuje samostatné odbavení návštěv, u kterých systém prostřednictvím interaktivního kiosku načte doklady, umožní jim podepsat se a zjistí, zda již absolvovaly potřebná školení pro bezpečnost práce ve firmě a pokud ne, uvedou je k počítači, kde jim poskytnou patnáctiminutové školení zakončené rychlým testem. V případě potíží pomůže recepční, ale jinak celkové odbavení probíhá automaticky a recepční i příchozí nemusí stále dokola vyplňovat stejné formuláře a podepisovat se do návštěvní knihy. Činnost recepce je tak mnohem pružnější a efektivnější.

eVrátnice zanalyzuje efektivitu provozu

Ba co víc, veškeré úkony prováděné eRecepcí nebo celým modulárním systémem eVrátnice jsou zaznamenávány a vyhodnocovány, takže na základě analýzy získaných dat je možné lépe naplánovat provoz na vrátnici a recepci a ušetřit tak další čas. Veškeré záznamy zůstávají archivované elektronicky a dá se v nich pohodlně a rychle vyhledávat bez potřeby zachovávat papírové knihy návštěv a další fyzické dokumenty.

LÍBIL SE VÁM TENTO ČLÁNEK?

Přečtěte si také:

Automatizovat jde i předávání zásilek. 5 důvodů pro

Fyzická ostraha, nebo kamery? Co vychází výhodněji

 

 

An error has occurred while getting captcha image

Vaše osobní údaje budou zpracovávány v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů, které si můžete přečíst zde. Odesláním formuláře potvzujete souhlas s těmito zásadami.

Litujeme, ale tento prohlížeč není podporován. Chcete-li využívat naše webové stránky, zkuste použít novější prohlížeč, jako je Chrome, Safari, Firefox nebo Edge.