Seznamte se s našimi lidmi: Markéta

Markéta má pod palcem administrativní procesy v Area Key Customers

Jméno: Markéta

Pozice: Office Manager

V Securitas od: 1998

Pro Markétu byl nástup do SECURITAS ČR nástupem do jejího prvního zaměstnání. Nejdříve pracovala jako bezpečnostní pracovník u zákazníka Národní technické muzeum, v roce 2001 pak přešla na pozici administrativní pracovnice. Jako Office Manager nyní vede tým administrativních pracovnic a personalistek v Area Key Customers. 

Markéta hodnotí své více než dvacetileté angažmá v SECURITAS ČR: "Během mého působení u SECURITAS je krásně vidět technický pokrok 😊. Tenkrát jsme vše zpracovávali v excelovských tabulkách a generovali mnoho papírů. Dnes, díky sofistikovanějším SW a digitalizaci, máme téměř vše přehledně na jednom místě. Ač se administrativní práce může zdát jednotvárnou, není tomu tak. V průběhu let jsem měla možnost dělat administrativní podporu pro různé klienty – přehledy událostí a statistik, přípravu a kontrolu fakturací – a s mnohými klienty tak přijít do kontaktu, popř. se přímo seznámit se zakázkami v terénu."