Odpovědní a profesionálně připravení zaměstnanci jsou nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím kvalitu poskytovaných služeb.
Nábor zaměstnanců
Nové zaměstnance získáváme zásadně výběrovým řízením. Prvotní je vstupní pohovor, při kterém jsou zjišťovány předpoklady pro práci v bezpečnostní službě v rámci konkrétního segmentu. Získané informace jsou ověřovány kontaktem u předchozího zaměstnavatele.
Uchazeč musí splňovat následující základní požadavky:
- Čistý trestní rejstřík
- Dobrý zdravotní stav
- Min. ukončené střední odborné vzdělání
- Profesní kvalifikace
Fluktuace a motivace
Interní motivační program ke snížení fluktuace obsahuje:
- Kariérní řád
- Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- Pravidelné měsíční vyhodnocování práce výkonných zaměstnanců a udělování titulu nejlepšího zaměstnance měsíce za příslušnou divizi a daný segment spojené s udělením hodnotného věcného daru
- Vydávání firemního časopisu
- Organizování sportovních programů a akcí
- Výjezdní školící kurzy
- Zveřejňování nabídky volných pracovních pozic všem pracovníkům SECURITAS ČR
- Členství ve V.I.P. klubu poskytuje zvláštní benefity (poukázky, pravidelná setkávání,…)
Z našich zkušeností vyplývá, že častá obměna pracovních sil má negativní vliv na kvalitu poskytovaných služeb. Proto nabízíme pravidelné sledování a vyhodnocování fluktuace v rámci Dohody o kvalitě služby.